Last Sacrifice ooficiella framsida

Nu har jag gått runt på olika Vampire Academy hemsidor och kollat om där fanns något nytt. Och hittade framsidan av den sjätte boken Last Sacrifice. Den hittade jag på en bulgarisk sida, men det är inte den officiella framsidan eftersom att den inte har godkänts av Penguin.

Tycker faktiskt att den var ganska fin och bra gjord, om det nu är en fan som har gjort den!

Boken kommer ut den 14 december i år! Jag vet det är långt kvar!

Dimitri-fan<3 frågade:
När kommer den 5te boken ut?

Svar:
Den femte boken på engelska kommer ut den 18 maj, det vill säga på tisdag. I Sverige har den redan kommit ut, på SF bokhandeln. Du kan beställa här.
När den kommer på svenska är jag inte säker. Jag har kontaktat SF bokhandel, så vi får se vad dem svarar.

Hoppas du fick svar! :) Om jag hittar någon länk på ska jag lägga upp den!

Bildkälla | VampireAcademyBg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback