Spirit Bound längtan

Auw jag längtar så himla mycket tills jag får läsa Spirit Bound!!! Den finns i Sverige men jag kan inte köpa den än, jag deltar i en tävling om att vinna den, så man hoppas att man vinner!! :)

Har någon av er läst den?

*Spoilers*
Jag kan berätta vad jag tror kommer hända:
Jag tror faktiskt att Rose och Dimitri kommer träffas. Och jag har en känsla av att dem (Lissa & Adrian etc) kan återupliva (?) Dimitri. När man tänker på den ringen, som Oksana hade gjort och när Dimitri rörde vid den och blev lite... Hur förklarar man? Mer mänsklig... Jag vet att ni som har läst boken kommer att första. Jag tror faktiskt att något sådant kan hända men innan det så kommer det säkert bli blodigt mellan dem två...
Om inte det händer eller innan det händer så tror jag också att det kan hinna hända något mellan Rose och Adrian...
I alla fall lite av mina tankar var det ja. :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har ju läst den!!!

Jag väntar och väntar på att andra ska ha läst den så att jag kan få prata om den. Lite har jag kunnat prata om den, men alldeles för lite!

Alla som läser boken kommer att bli helt Gaaah! kan jag lova. :-)

2010-05-17 @ 13:31:43
URL: http://www.twilightgrejer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback