Hejsan alla VA fans!

Hejsan alla Vampire Academy fans!!

Jope, jag har också blivit beroende av den här serien! Jag började läsa böckerna för ungefär 2-3 veckor sen. Och nu är jag i slutet på den fjärde, Blood Promise. Jag föll in i Roses, Lissas och Demetris liv och vill veta vad som kommer hända med deras karaktärer.

Den femte boken kom ut idag och jag ska försöka att få tag på den så fort som möjligt! I alla fall så kommer jag skriva lite om serien på den här bloggen. Den ska bli kul!

Så välkommen till en av Sveriges första Vampire Academy bloggar!


Hälsningar Laura

Kommentarer
Postat av: Kim svensson

hajhaj..

2010-05-14 @ 14:57:10
Postat av: Emma^^

jag läser dom på svenska för har det svårt med engelskan och nu ventar jag till 4ran jag vill att den ska komma ut NU

2010-05-14 @ 16:20:21
Postat av: Dimitri-fan<3

När kommer den 5te boken ut?

om sagt jag gillar nte heller att läsa på engelska hhahah , men om den kommer på en sida skriv gjärna länken på din blogg ;)

man kan alltid översätta.. :D

2010-05-15 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback